Friday, November 4, 2011

A tribute to Starbucks Coffee

We care, we share, cause we have an afternoon to spare.
We sit, we eat, cause we love a pie with meat.
Today, today and today,
It's just another Starbucks Day.

Brew of the day @ RM7.50


Caffe Latte @ RM10.90




A lovely curry infused chicken chunks encased in flaky puff pastry.

6 comments:

  1. I think you prefer Starbucks to Coffee bean anytime, right? :)

    ReplyDelete
  2. Everyday is my Starbucks day , no other place for me to stay ...

    ReplyDelete
  3. Claire:

    Actually, I always prefer Coffeebean to Starbucks but only the latter is available in Taiping.

    Yin:

    That's your choice. There are so many places which takes less charges or even free of charge but you prefer to spend lavishly.

    ReplyDelete
  4. 一个爱你的老师November 4, 2011 at 2:34 PM

    有些人覺得自己是敖过的人, 有过去的人, 但是却不懂得未雨绸缪, 挥霍无度。 年轻时享受着父母的成果, 那将来呢? 人生有太多意想不到的结局, 是不是该收敛一下, 为将来打算一下。 祖父曾经是五十年代的百万富豪, 母亲年幼是每天有不同的衣服上课, 有举行过广请百位亲友的生日宴。 但一次的投资错误, 家产尽失, 从此家道中落。 要不是祖母平日偷偷打虎头, 存起了一笔钱换债, 恐怕祖父早已宣布破产了。但已没钱给孩子深造了。 你明白吗?不要先花未来钱。

    ReplyDelete
  5. 有时候叫一个最便宜的甜甜圈,坐整天,对我来说是划算的。至少不必看到不想看的东西或碰到不想动到的伤。我不对别人说我的故事,更不会随意掉眼泪,也不会到处解释什么。只要知道自己有分寸,没过于挥霍,我问心无愧。

    感恩有位爱我的老师苦口婆心。但她总是只看到某一面,而忘了另一面。再锋利的刀,无论你多么用力磨,它还是有两个面,不是吗?我想告诉她我每做一件事情都有认真想过而背后的故事就别问我了。

    惜福,感恩,宽恕,就这三句话让我撑到今天。

    这里的朋友羡慕我有机会到外地读书,这里的朋友认为我家境富有。我想说很多很多话来反驳,但恶劣的环境逼使我渐渐明白了,沉默,默默的忍受就是我必须付出的代价。

    再次谢谢你的温馨提醒 :)

    ReplyDelete
  6. 绝无少年不识愁滋味,为赋新词强说愁。

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails